Jaaroverzicht Natural Yachts | De top 9 van 2023

Bijgewerkt op: 19 jan.

Voor ons was 2023 een heel bijzonder jaar, we zijn blij om onze top 9 van 2023 met jullie te delen. Elk jaar willen we nog meer bijdragen aan het versnellen van de energietransitie, gedreven door zero emissie innovatieve technologie. We zijn zo dankbaar en blij om u in ons netwerk te hebben als verhuurgasten, klanten en partners om dit te kunnen bereiken.

Year overview Natural Yachts | Best 9 of 2023

Foto 1. Familiebedrijf Natural Yachts verhuist naar Marknesse / Vollenhove

Begin april 2023 was het zover, Natural Yachts, bekend van de verhuur en verkoop van 100% elektrische motorboten, zeilboten en X Shore tenders, vestigde zich in Marknesse / Vollenhove. Vanwege de groei en ambitie om klanten en gasten te ontvangen in een natuurlijke omgeving die past bij de uitstraling van de volledig elektrische jachten met innovatieve technologie.

Foto 2. Start van het verhuurseizoen vanuit de Natural Harbour

Het verhuurseizoen is van start gegaan vanuit de nieuwe locatie, de Natural Harbour. We waren erg blij om de eerste gasten in het voorjaar van 2023 te mogen verwelkomen in onze haven in een natuurrijke omgeving. De haven ligt naast het Waterloopbos en kijkt uit over het Vollenhoverkanaal.

Foto 3. Maxus 35 genomineerd voor Europees Jacht van het Jaar 2024

De nieuwe Maxus 35 is door de internationale jury genomineerd als "European Yacht of the Year 2024". Daarmee is de Maxus 35 een van de meest interessante en veelbelovende nieuwkomers in zijn klasse op de zeiljachtenmarkt. De veelzijdige Maxus 35 Performance Cruiser heeft een innovatieve romp en maakt indruk met zijn moderne design.

Foto 4. Introductie evenement van de Northman 1050 Trawler in de Natural Harbour

Tijdens het lanceringsevenement van de Northman 1050 Trawler in Nederland konden we een eerste blik werpen op de Northman 1050 Trawler. We waren blij u eindelijk te kunnen uitnodigen voor een 'feel and touch' met het langverwachte 10 meter model van Northman Shipyard.

Foto 5. Team Natural Yachts op de Nederlandse Botenbeurs - Hiswa te Water 2023 in Lelystad

Natural Yachts heeft 2 nieuwe modellen gepresenteerd op de Nederlandse botenbeurs in Lelystad. De eerste is de X Shore 1 TOP productieboot van X Shore met een mosgroene romp. Het tweede nieuwe model, de Northman 1050 Trawler van Northman Shipyard ging ook in première op de Hiswa Boat Show.

TIP: De volgende botenbeurs waar u de X Shore 1 en de Northman 1050 Trawler kunt bezoeken is Boot Düsseldorf 2024. U kunt het team van Natural Yachts vinden in hal 1/A28.

Foto 6. Eerste blik op de Northman 1050 Trawler

De Northman 1050 Trawler is het tussenmodel tussen de Northman 1200 Electric en de Nexus Revo 870 Electric. Met een lengte van 9,80 meter en een breedte van 3,40 meter is er 's nachts ruimte voor maximaal 4 personen. Wanneer u een familie diner organiseert of wanneer u wat vrienden op bezoek krijgt, kan dit jacht zich omtoveren tot de perfecte plek voor het ontvangen van gasten, door de deuren naar het achterdek te openen, de tafel te vergroten en de bank in de salon te combineren met de bank in de kuip.

Foto 7. X Shore 1 TOP - Mosgroen

Varen op de Nederlandse wateren met de X Shore 1. Deze nieuwe tender biedt alle technologie van de Eelex 8000 en heeft vergelijkbare prestaties dankzij de krachtige 125 kW elektromotor. De volledig elektrische X Shore 1 is in zijn element bij zowel rustig varen als snel varen en is door zijn beperkte doorvaarthoogte en diepgang zeer geschikt voor de Nederlandse binnenwateren.

X Shore 1 Top Electric - high performance tender
X Shore 1 Top Electric

Foto 8. X Shore 1 bekroond met best of boats award voor Best Electric 2023

Eerder dit jaar ontving de X Shore 1 de Gold Award van de German Design Award voor uitstekend productontwerp. Na deze onderscheiding krijgt de X Shore 1 nu erkenning met deze Europese prijs van Best of Boats voor de Beste Elektrische Boot 2023.

Foto 9. Team Natural Yachts - We wensen u het allerbeste voor 2024

We zijn blij en dankbaar om u aan boord van onze missie te hebben en wensen u het allerbeste voor 2024. We wensen iedereen toe dat ze meer kunnen doen waar ze van houden, in de natuur en op het water. Veel groeten van Team Natural Yachts, Jurjen, Hylke, Josien en Sarah Poorting.

Team Natural Yachts